teisipäev, 3. veebruar 2015

Jälle üks "mitte trenni" sisaldav postitus /03.02.15/

Endalgi juba imelik blogi vaadata, kui ühtegi trenni ega harjutuste postitust pole. Sellel kõigel on ka oma põhjus.

Trenn ja haigused

Olen kogu aeg olnud suhtumisega, et küll trenn teeb terveks ja "ah mis see peavalu ikka halba teeb". Oi kui palju ma olen kehva enesetundega trenni läinud. Pean tõdema, et alati see halvasti mulle ei mõjunud, aga kardan, et lõpuks ikkagi kõik see minu hetke seisundit mõjutas.

Trenn väsitab organismi ja pärast on vaja kehal taastuda. Terve organism suudab sellega iseseisvalt hakkama saada, aga haige mitte. Haige organismi kogu jõud läheb haigusega võitlemiseks ja keha trennist ei jaksa taastuda. Keha väsib ja haigus süveneb veelgi.

Viimasel ajal olengi mõistnud, et enesetunne trenni minemiseks peab olema õige, sest muidu rabad lihtsalt tühja.
Tegin endale karuteene ning hetkel olengi juba teist nädalat haige. Ei kuulanud oma keha kui haigus veel nõrk oli ja nüüd ei saa midagi teha.
Tulebki õppetund, et ravige alati  haigus 100% välja ning siis minge tagasi trennisaali.

Kui terveks saan, siis tuleb TRENNI ja HARJUTUSTE postitusi ka.

Lift and stay fit!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar