laupäev, 4. aprill 2015

Tagasilöök ja nädal pausi

Teree! Nädal jälle möödas ja aeg kirjutada! 

See nädal pole kerge olnud, sest olen nohu ja köha ravimisega tegelenud! Ei teagi, kust ma selle sain, aga arvatavasti kooli ballilt. 

Eks algul tegi ikka väga kurvaks ja pani mõtlema, et mis minu praktilisest tööst saab ja millised minu tulemused siis tulevad. Õnneks sain aru, et see on elu ning alati ei saa nii nagu soovid. Sellega tegelikult olin arvestanud, et kevadel need haigused kerged tulema ning see võib minu kava veidi sassi ajada. Ega saangi praktilisse töösse samamoodi oma haigusest kirjutada.

Olen siin korralikult ingverit, mett, teed ja C-vitamiini tarbinud ja eks see läheb tasapisi paremaks. Trenni pole teinud, aga arvatavasti saan järgmisest nädalast uuesti trenni teha. 1.5kuud on möödas ja teeme Veikoga ka kavades muudatusi. 

Toitumine pole ka ideaalne olnud, sest ilma trennita isu pole sama ning samuti on haigusel ja isul oma seos. 

Võin öelda, et hetkel on olnud see kõige raskem nädal selle kava jooksul, aga selleks, et püsti tõusta on vaja enne kukkuda. Läbi pole midagi ja küll saavutan oma head tulemused!


Lift and stay fit!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar