laupäev, 28. märts 2015

Jõudu nagu loomal

Tervist rahvas! 

Möödas on nädal ja kirjutada palju. Alustame!

Alustan kõige pealt oma ülevaatega.
Sain Fitshopist oma esimese ICONFITi valgu. Esimesena hakkasin kohe uurima pakendit ja vaatasin, mis on koostiseks. Silma jäi kohe see, et tegu on Eesti tootega ja Eestis tehtud asjaga. See oli väga tore, et ka eestlased on asunud sellist kraami tootma. Valgu sisaldus oli 75-80( 75 oli šokolaadi omal ja 80 maitsestamata). Samuti oli hea madal süsivesiku ja rasva sisaldus. Lisana oli terve ports BCAA-d ehk aminohappeid. Ja siis asusingi kasutama: teen sheiki 3 korda päevas: hommikul kohe ärgates, pärast trenni ja õhtul enne magamist. Eestlased on saanud oma valgu tegemisega väga hästi hakkama: lahustuvus on väga hea veega ja piimaga ja hea mahlaga. Mahlaga jäid vahepeal kerged tükid. Maitselt oli maitsestamata algul veidi harjumatu, sest polnud sellist kunagi enne tarbinud, aga lõpuks oli see väga okei.Šokolaad on minu meelst parem, sest kuna minu menüüs väga palju magusat pole, siis šokolaadine sheik on väga heaks magusaisu leevendajaks. Samuti ei olnud selle valguga kunagi probleeme, et kõht oleks liiga täis või punnis. See valk oli tõesti hea ja soovitan ka teistele.
Kirjutan ka BCAA-st. Ei olnud tablettide osas väga suuri ootuseid, sest olen varasemalt kogenud, et enne trenni neid võttes, hakkab mul pistma ja terve trenn on paha olla. Sellel korral ma seda ei tundnud ja olin väga üllatunud. Võtan neid igal hommikul, enne trenni ja pärast trenni ja pole kordagi ennast kehvasti tundnud. Mõju alati hea ja trennis on minek korralik. BCAA on minu arust "must go" and "must have"  toidulisand ja see tõesti aitab tulemusteni jõuda. 

Täna käisin ka trennis ja minek oli karm: alustasin kükiga. Panin algul 70kg ja tegin esimese seeria. Jäi kuidagi kergeks ja panin 80kg. 5 seeriat tulid ära!!! Saavutasin ka lõpuks eesmärgi, et teen raskemaga kui enda keharaskus kükke(hetke kaal 74kg umbes)

Deadliftis ennast tagasi ei hoidnud. Panin kohe 90kg peale ja 6 seeriat polnud probleemiks.

Rinnalt surumine on minul kõige nõrgem ja selles on iga edasiminek võit. Alustasin soojenduseks 50kg. Sealt edasi 55kg, 57,5kg, 57,5kg, 57,5 kg ja viimane 62,5!!!!. Minekut on ja rind areneb! SUPER
ja nagu ikka, siis igas seerias 8 kordust. 

Mõtlesin, et kirjutan ka veidi oma sporidikarjäärist ja millega olen tegelenud.

1. Nagu kõik poisid ikka, alustasin ka mina jalgpalliga. Mängisin Kotkas Juunioris/Levadias 7 aastat. Selle aja jooksul sain külge trennipisiku ja samuti hea põhja järgnevateks tegevusteks. Võidetud sai palju medaleid.

2. Lahkusin jalgpallist, sest tundsin, et see pole minu jaoks enam ja kõik oli nii üksluine. Aasta aega ei teinud mitte midagi. Kadus spordivorm ning huvi.

3. Aasta läks kiirelt ja avastasin, et ennast tuleks kokku võtta. See oli aeg, kui ma läksin esimest korda jõusaali. Sellest ajast saadik on Viimsi Spa jõusaal enamasti olnud minu kodu jõusaaliks ja olen näinud teda kasvamas ja arenemas.

4. Varsti kutsus mind mu klassiõde kergejõustikusse, sest olin klassist kõige kiirem ja sprint oli mulle alati meeldinud. Nii ma läksin ja hakkasin käima. Trennid olid karmid, aga tulemused tulid ning ka esimesed medalid!!! Areng oli aastaga MEELETU!!!! 60m aeg oli enne 8,20 . Aasta hiljem juba 7,42 ja olin selle ajaga omavanuse 3. EESTIS!!! Lootus oli saada ka eestikate medal, aga jäin haigeks ja haigena võisteldes sain 5. koha. Sealt edasi hakkas asi minema allamäge: ülekoormus, põletikud põias selg jne. Paranesin ja pm sain kohe uue. 

5. Plaanisin asja rahulikumalt võtta, aga siis oli restoranidevaheline jalgpalli mängimine ja seal vigastas vastane minu paremat jalga ja mu sidemed rebenesid. Pandi jalg kipsi ja midagi ei saanud teha. 

6. Kui terveks sain, siis võtsin eesmärgiks võtta asju rahulikumalt ja leidsin fitnessi. Seal olin iseenda peremees ja sain kõike kontrollida. Hakkasin ise kavasid tegema ja proovima ja tulemused tulid. Lõpuks oli vaja leida praktilise töö teema ja kuna fitness oli minu jaoks kalliks saanud, siis teema valik oli lihtne.

7. Hetkel siis tegelengi sellega, aga tean ka tuleviku plaane: kavatsen hetkel lihaspõhja ehitada korraliku ja 1-2 aasta pärast kavatsen teha comeback'i ja oma kergejõustikku ajad ja rekordid üle joosta. Aega läheb, aga eesmärk on hea!!!!



Lift and stay fit!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar