pühapäev, 15. märts 2015

Kava muutus ja maksimaalne trenn

Viimased 3 nädalat on kava olnud suuremas osas muutumatu. Olen söönud täpselt nagu vaja ja olen saanud rütmi sisse. Isegi rasked ja suured hommikusöögid on lõpuks täiesti söödavad. Lõunasöögid juba hakkasid mulle väikseks jääma ja tihti tundsin, et võtaks midagi veel. Selle probleemi lahendasime riisi koguse tõstmisega - ajan sisse palju mahub. Keskmiselt siis umbes 1kott riisi päeva. Paras ports ikka! 
Nüüd uued kavad ja uus toidukord juures. Õhtul vaja nautida tervise võikusid või isegi PELMEENE! Yehuuu!!  Ahjaaa! Hommmikul pean banaani kõrvale jooma ka valgusheigi! Ehk trennipäevadel 3 sheiki !!!! Valku ikka mõnuga!! 

Trennis oli kätte jõudnud kolmas nädal ja see oli kõige suuremate raskustega. Poleks kunagi uskunud,, et mu tulemused alates oktoobrist nii palju tõusevad. Siis suutsin teha siis vaid 3x8 40kg. Hetkel jõudu nagu loomal ja 6x8 57,5kg surub ära küll. Sama ka kõigi teiste harjutustega! Eriti kergelt kerkin lõuatõmmetes, mis kergejõustiku päevil olid eriti kehvakesed. 

Hakkan esimesi muutusi ka nägema: muutun laiemaks ja kaal ka tõuseb! Väga heaaaaa!!

Olen nädala ka Iconfiti Whey Proteini testinud ja olen sellega väga rahul. Kõige parem ongi lihtsalt veega. Maitse ei mängi üldse rolli ja pärast joomist alati parem ollla. Punniskõhu tunnet ei teki ja samuti ei sega toidusöömist e. ei pea kartma, et toit sisse ei mahu :) Pole täheldanud ka ühtegi kõrvalmõju. Keha suudab valku omastada väga hästi!

Järgmine nädal plaanin pikemalt kirjutada oma lemmik harjutustest ja jagan ka nippe!

Lift and stay fit!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar