pühapäev, 1. märts 2015

Toidu tegemine ja korralik plaan /01.03.2015/

Järjekordne nädal on möödas ning aeg jagada teiega oma emotsioone ja kogemusi.

Rohkem pööran tähelepanu toitumisele. Toitumisest pean kinni väga karmilt ja ühtegi toidukorda pole vahele jätnud. See pole kerge, sest pidevalt tuleb kalkuleerida ja läbi mõelda, kus ma järgmise toidukorra ajal võin viibida. 
Hommikusöök on kerge, sest enamjaolt viibin kodus ja ei pea midagi kaasa tegema. Kui viibin tüdruku pool, siis puder ja munad on õnneks alati olemas. 
Hetkel on olnud paar vähest juhust, kus olen lõunat kodus söönud. See on alati toidukord, mille olen kaasa teinud ja siis käigu pealt söönud. Koolis muidugi on eriti mugav kaasa pandud toitu süüa. Olen leidnud mugava süsteemi, kus sama toitu söön umbes 2-3 päeva ja on karpidesse valmis pandud. Salati teen ainult iga päev uue. 
Õhtusöök väga sarnane lõunaga, erinevad vaid kogused. See annab võimaluse teha süüa ette vähemalt 6ks toidukorraks ja ei lähe nädalas üldse palju aega toidu valmistamisele. 
Toidud on hetkel 2-3 muutumatud. 
Võib tekkida tunne, et ma tüdinen kiirelt ära. Selle probleemi olen lahendanud erinevate maitsetega ja proovin igakord midagi teistmoodi teha ja katsetada.
Aaah kuidas mulle meeldib, et iga toidukord sisaldab mahla. Ma pole ammu saanud nii paljusid mahlasid juua ja olen leidnud mitu lemmikut juba endale. 

Trennid on hetkel ikka midagi teistsugust, kui olen varem teinud. Harjutused on väga paljusid lihasgruppe hõlmavad ning terve keha saab paari harjutusega läbi tehtud. Hetkel olen märgatavalt tõstnud raskusi ja olen avastanud, et keha ikka jaksab päris palju. Olen varem ennast alahinnanud.

Tuleval nädalal on plaanis palju põnevat ja neljapäev on kohe eriti tähtis minu jaoks, aga sellest räägin juba järgmises blogi postituses. 

Hetke kaal 71-73kg. Välimus selline:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar