laupäev, 21. märts 2015

Kuu möödas ja uued sihid /21.03.15/

Olen ühe kuu nüüd oma praktilise tööga tegelen ud. 

Olen selle aja jooksul õppinud väga palju ning samuti olen ise muutunud. Mida ma siis olen saavutanud? 

1. Olen nüüd suurepärane toitude ette tegija ning igas olukorras ja kohas saan toitumisega hakkama. Samuti on kõik teadlikud, et söön oma menüü järgi. Inimesed arvestavad sellega ning isegi koolis teavad õpetajad miks ma 6ndasse tundi ALATI hilinen(toitu on palju ja lihtsalt 15 minutiga ei jõua seda ära süüa :D). 
2. Tean tohutult rohkem treenimise ja lihase kasvatamise kohta. Veiko Kriisk on väga hea personaaltreener ning aitab alati. Samuti on väga hea pushija. Tänagi andis nõu ja soovitas ikka veelgi rohkem pingutada jõusaalis, sest ega muidu ju tulemused 3 kuuga ei tule. Raskused peavad olema suured ja pidevalt kasvama. Tuleb lasta kehal ka puhata, aga õnneks olen alati olnud kiire taastumisega ning toidulisandid teevad oma töö. 
3. Tuleb olla vaimselt kogu aeg asja sees. Minu jaoks ei ole piisav ainult oodata ja vaadata mida treener ütleb. Uurin, loen, õpin ja igapäev tahan ISE ka saada targemaks. See kõik aitab palju paremini mõista, mida treener sulle öelda tahab ja koostöö on veelgi parem. Olen avastanud, et teiste inimeste blogid ja vlogid on väga mõnusad paigad, kust inspiratsiooni koguda ja leida motivatsiooni.
4. Inimesed Eestis on head!!! Olen avastanud, et lihasjunnid jõusaalis ei ole ainult lihastega inimesed ning nad on tohutult abivalmis ning toetavad. Alati tulevad vajadusel "turvama". Samuti pole kuhugi kadunud ka nende huumorisoon. Kui selle särgiga käin jõusaalis ringi, siis pidevalt näeb peeglist kerget muiet.

5. Samuti sain elus uue kogemuse, kui käisin Fitshopis ja nad olid mind nõus toetama. Aaah kui palju, see mind aitab ja võimaldab mul saavutada oma soovitud tulemusi. Kindlasti külastage www.fitshop.ee

Kuuga siis olen nii 2-3 kg juurde saanud ja kindlasti tuleb veeel! Vahepeal oli tunne, et midagi ei muutu, aga sellest tuleb üle olla ja küll hakkad tulemusi nägema. 

Kolm lemmik harjutust!!!!

Lõuatõmbed: Teen neid igatpidi: pealt haarde, alt, segamini ja laialt. Ma polnud selle harjutuse fänn väga pikka aega ja põhjus oli lihtne: ma ei jaksanud teha. Lihtsalt jaksanud lõuga tõmmata. Hakkasin sügisel tasapisi treenima ja hetkel suudan probleemideta seeriaid teha. Kõige paremini treenib see muidugi selga ja käsi. eriti lai haare, mis on küll kõige raskem, aga UUUH kuidas treenib lihaseid. Selg läheb ikka laiaks küll! 
Kes tunneb, et ei jaksa... pole hullu. Ega sa ühe päevaga ei peagi jaksama. Tark ei torma ja varsti näed, et juba suudad 10-12 korda ilma probleemideta tõmmata.

Jõutõmme/deadlift. Nagu ikka, siis heal lapsel mitu nime ( deadlift kõlab kurjemalt) . See on üks harjutus, kus olen leidnud, et just tehnika on väga tähtis. Tuleb leida endale mugav jalgade asend, selg tuleb hoida sirge ning käed peavad suutma kangist kinni hoida. Kõik see paigas ja tulemuseks on vägev alaselja"jala harjutus. Raskused kasvad kiirelt ning üsnagi varsti võid ennast leids 90+ raskustega seeriaid tegemas. Karta pole vaja, nii kaua kuni jaksad , on kõik hästi.

Kõikvõimas kükk: Pole leidnud paremat harjutust jalgade treenimiseks, kui kükiga. See lihtsalt treenib kõike. See on ka üks harjutus, tänu millele minu sidemete vigastus paremini ja kiiremini paranes. Soovitan seda ikka teha kangiga ja puuris. Kuigi jõusaalis on moodsad "liftid" ja masinad, siis ikkagi tunnen, et paremini kontrollib oma liikumist ja raskust seljal, ilma selleta. Algul on keeruline, ent kui leiad jalgadele õige asendi ja kontroll raskuse üle on olemas, siis kõik on perfektne. 

Kohtume juba nädala pärast! Siis juba kirjutan pikemalt kahest toidulisandist, mida olen testinud.

Lift and stay fit!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar