esmaspäev, 13. aprill 2015

Püramiidtreening

Hey hey!

Nädalavahetusel sain Veikolt uued kavad, sest pool ajast on möödas ning aeg oli muuta neid. 

Toitumisel tundsin juba pikemat aega, et tunnen puudust piimatoodetest ning kalast. Kirjutasin Veikole ning ta panid need kavasse! Nüüd saan kodujuustu enne trenni ja kohupiima pärast! Nii mõnus on süüa, kui pole saanud nii häid asju 1.5kuud! Kala sain ka menüüsse ning see mul õhtusöögiks! Sain ise valida, milliseid mereande soovin. 

Pole kirjutanud, et tihti ma  söön. Nii:  päevas 3 suurt toitu, 3 vahepala/peale trenni toitu ning muidugi sheigid hommikul, õhtul ja pärast trenni. Kuna metabolism on kiire, siis peab ikka tõesti palju sööma. 
Valku läheb palju ning üldse toidulisandeid kulub meeletult. Olen nii õnnelik, et fitshop toetab mind ja saan iconfiti valku testida ja kasutada. Sama BCAA JA kreatiiniga. 

Trennist ka! 
Esimene püramiidtrenn oli võimas! Tegin täna soojenduse ära ja alustasin!
Saavutasin sellised tulemused: kükk 90-100-107-100-90 , jõutõmme 100-115-127-115-100 , rinnnalt 65-75-85-75-65 . Lihtsalt suutnud uskuda, et palju energiat on ja palju mu jõud on muutunud 1.5kuuga . Keskmised 1-sed seeriad on kõik ka minu uued rekordid ning veel on 1 kuu minna. Arvan, et oodata on võimsaid tulemusi! 
Paar pilti ka:  
Minge vaadake kindlasti fitshop.ee ja tellige omale ka stuffi!

Mõtlesin, et kirjutan tihedamalt nüüd ja rohkem päevakajalistel teemadel!

Lift and stay fit!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar