esmaspäev, 20. aprill 2015

Olen viimasel kolmandikul ja on raske



Tere! 

Kirjutan ja jagan oma hetke tunnet ja emotsiooni. 

Viimasel 2 nädalal olen tundnud, et vaimselt on kava muutunud raskeks. Tunnen, et ei saavuta oma tulemusi ja et see, mida alguses kirjutasin ja lubasin, ei täitu. 
Pean endasse süstima positiivsust pidevalt, sest minu hetke eesmärk polegi rasva% nulli ajada.
Ma "bulkin" ning samaaegselt "bulk" ja "cut" - pole võimalik.
Kaal tuleb küll juurde, aga samalajal ma mõtlen, et kas seda on ikka piisavalt ning äkki mu projekt ebaõnnestub. 
Sellised kahtlused mu peas käivad, aga õnneks ma suudan neist mööda vaadata.
Mul teada, et pärast kavasid hakkan lihasmassi säilitama ja rohkem rasva põletamisega vaeva nägema. Samuti seadsin eesmärgiks tagasi kergejõustiku ja sprindi vormi saada. 
Kuskilt tuligi alustada ja esimese faasi lõpp on varsti käes. Siit saab ainult edasi minna! Tuleb ikka leida endas seda tahet ja jõudu! Tuleb tahta, siis saavutad elus palju!

Kallitelt inimestelt tuleb õnneks kogu aeg positiivsust ja ergutussõnu. 

Arvan, et teisedki on kogenud just vaimset raskust ja hakkavad kahtlema. Sellest tuleb tugevam olla ja edasi minnna! 
Kes palju tahab, see palju saab!

Lift and stay fit!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar