esmaspäev, 11. mai 2015

Miks ma alles nüüd kirjutan?

Tere!

Pole väga pikalt kirjutanud ja tunnen ennast sellepärast halvasti.

Viimane nädal on hetkel käsil ning viimased sammud on veel vaid minna. Pean ausalt ütlema, et ei osanud arvata, et lõpp nii raskeks võib osutuda. Keha on väga ära väsinud, kõik on üksluine ning korduv.

Alguses läksin suure hurraaga tegema. Oligi hull tahtmine sees ja kõik oli 2kuu jooksul põnev ja uus. Siis juba hakkas keha väsima. Alguses tekkis suurem unevajadus, hiljem juba otseses mõttes keha valutas.
Probleeme esines ka toitumisel: keha enam ei tahtnud nii palju süüa. Eks ma pigistasin toidu endale sisse, aga see meeldiv ei olnud.

Ei taha jätta muljet nagu ma ei oleks rahul või et olen vinguja. Ma kirjeldan lihtsalt oma emotsioone.
Ma olen tegelikult väga rahul sellega, mis ma olen saavutanud. Ma pidingi kohe algul arvestama, et ega see lihtne ei saa olema ja kindlasti tuleb tagasilööke.

Ma mõistan nüüd, kui keeruline on pidevalt jälgida oma menüüd ja teha kõike kavade järgi. Respect! See ei tule kergelt ning tahtmine peab olema suur. Olen õnnelik. et suutsin midagi sellist teha ja ka tulemused tulid. Tulemused hoidsidki mind pidevalt tegevuses ja pushisid mind edasi.

See nädal käin kehakoostise analüüsi tegemas ja hetke vormi pildistame ka üles.

Aga sellega asi ei piirdu.. Suveks on plaanid olemas ja sügieks peaks olema minu blogi pealkiri saavutatud: DREAM BODY

Lift and stay fit!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar