pühapäev, 6. september 2015

I AM BACK /6.09.2015/ at tartu-tallinn rong

Jaaah! Nagu pealkirigi ütleb, olen ma blogo ja oma tegemistega tagasi! Endal jälle ärevus suur, et mis ma nüüd teen ja kuhu ma tahan jõuda. Aga alustame kusagilt!

Kuhu ma kadusin?

Ega ma nüüd otseselt ei kadunud kuhugi ise, aga bloggi küll. Blogi jäi siis tahaplaanile, kui olin oma 3e kuist kava lõpetamas. Kool võttis tohutult aega, AINULT SÕIN JA OLIN TRENNIS, probleemid reisile saamisega jne. Polnud aega ja polnud tuju.... Kava tappis mind ikka korralikult, aga Itaalia reis tuli väga õigel ajal: sain süüa kõike, juua kõike, teha kõike. Ega kehale mõjus hästi, sest taastusin ja laadisin varud täis. 
Tagasi tulles, aga lasin ennast lõdvaks: ei piiranud endale midagi, trenn polnud just nr.1 asi päevas ja ega aega ka polnud. Tegin ju terve suve tööd!!! Kes küll neid ületunde jõuab kokku lugeda😂😂
Võin ausalt öelda, et suvi polnudki minu jaoks puhkus, sest oli korralik keha tapmine. Tegin seda veel vabatahtlikult. Samas jäin väga rahule ning ei kahetse midagi! Õnneks töötasime Anettiga koos ja see motiveeris.
Augusti kuus leidsin taas jõusaali üles ja endale ka uue klubi ja koduklubi! MYFITNESS - täpsemalt Viimsi oma (linnas käies Postimaja). Uued masinad, ilus klubi ja mõnus personal! 

Mis edasi?

See küsimus keerles minu peas kaua ja ootas vastust. Kord tundsin, et olin leidnud vastuse, aga see oli vaid idee puruke.
Lõpuks leidsin selle õige raja( muidugi kõrvalise abiga) : rannafitness, vähemalt idee selline. See on mulle huvi pakkunud juba pikemalt, aga pole sellesse väga enne süvenenud. Augusti lõpus aga ostsin ipadi paar raamatut ja sai uuritud asja; ei tundunud tappev ja oli vägagi põnev. 
Mõeldud tehtud! 

Kuidas ja millega?

" Head lihased, need kasvavad valguga" või kuidas nüüd see vanasõna oligi...

Aga jah.. Augusti kuus sai soetatud kerge varu algatuseks: valku( kaseiin, tavaline, smuutid), proteiini batoone( fast, quest!!!!) ning tundus, et olen valmis! Aga kuidas ma peaks sööma: tundus reaalne, et rasva alla saamiseks pean elama kalori defitsiidis( söön päevas vähem kui kulutan). Samas oli vaja lihast hoida. Sealt tuligi minu uus "söömisstiil" - iifym e. If it fits my macros e. Kui see mahub minu makrodesse. Veel tàpsemalt: et kas ma saan piisavalt valku, rasva, süsivesikuid jne , iga päev! 
Arvutamine polnud kerge: leidsin erinevad tulemused, korrutasin, jagasin ja sain lõpuks hakkama! Hetkel siis kahe järgneva nädala makrod: 2267 kcal - 198valku, 227süsiv., 63 rasva . (35%, 40%, 25%)
Olen nüüd kohe nädal nii söönud ning pean olema aus: tunne on fucking hea! Kerge olla, samas ka energiat! Eks jah algul oli ka väsimus suurem, sest keha harjub vähem sööma, aga miski pole võimatu! Trenne saab teha korralikult ja jõud pole ka kuhugi kadumas! 

Uued tuuled!

Tegin endale väikse level up'i: soetasin korraliku kaamera. Miks? Esiteks olen alati unistanud enda kaamerast ja Anettiga oleme seda koos ka väga tahtnud. Samuti tekkis mul idee: vaatan palju youtube'reid ja nad teevad vloge ja postitavad oma trenni pilte ja videoid. Aga miks mina ei võiks ka seda teha? Saaksin tuua head pildimaterjali ja samuti oma treeninguid siin jagada! Eks vaatame, mis saame hakkab.

Loodan, et leian endale nii mõnegi kaasaelaja ja inimese, kellele minu postitused saavad olla abiks! 
Seniks aga..
LIFT AND STAY FIT! 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar